Wednesday 30 March 2011

dan 'Dia' terlalu menyayangiku......

Kenapa kamu terlalu menyayangiku?????Entah kenapa aku yang menjadi pilihan si dia.....aku didampingi,disayangi,dirindui......semenjak lahir nye anakku yang keempat si dia asyik mengekori dan memerhatikan aku...bukan kah si dia tahu aku sudah berpunya.Tahukah kamu bahawa aku amat2 membenci kamu.....boleh di kata kan tiap2 hari aku cuba menjauhkan diri dari kamu...tetapi semakin jauh aku lari semakin kamu mengejarku.......aaarrrggghh aku benci kamu.....sudah bermacam macam cara aku buat utk kamu melupakan aku,tetapi semua nye tidak berhasil,malah si dia makin kuat menghimpit aku...apa lagi yang harus aku laku kan?????Susah sgt ke kau nak keluar dari hidup ku.....tak reti2 ke yang aku ni tak suka kat kamu.....Ya allah Ya tuhan ku....tolong lah hamba mu ini........kepada si dia yang bernama En LEMAK BIN OBES....nnnnnyyyyaaaaaahhhh kau dari hidup aku,aku benci kamu.....

No comments:

Post a Comment